آموزش نصب بازی از فروشگاه پلی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نصب بازی از فروشگاه پلی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید بازی های جدید و آنلاین اندرویدی را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید .

اما شور بختانه به دلیل محدودیت گوگل از داخل ایران نمی توانید به سادگی به نصب بازی از فروشگاه پلی دسترسی داشته باشید .

از طرف دیگر نصب کردن این بازی ها از فروشگاه های اندروید ایرانی همراه با مشکلاتی است . از جمله ی این مشکلات می توان به عدم توانایی در ثبت نام اولیه برای شروع بازی و آپدیت های ماهانه ی هر بازی آنلاین اشاره کرد.

به عنوان مثال اگر شما بازی Call of Duty Mobile را از یک فروشگاه ایرانی دانلود و نصب کنید ، هر ماه برای آپدیت آن مجبور به دانلود مجدد کل حجم دیتای آن بازی خواهید بود . در صورتی که اگر از فروشگاه پلی بازی را دانلود و نصب کنید ، هر ماه فقط فایل آپدیت را با حجم کمی دریافت می کنید . به این ترتیب میزان کمتری از وقت و ترافیک اینترنت و حافظه ی گوشی شما در گیر خواهد شد !

دقت داشته باشید اگر از روش زیر برای جستوجوی بازی در فروشگاه پلی بهره نبرید ، در زمان جستوجو با نتیجه های گمراه کننده ای مواجه خواهید شد . برای اطمینان از نتیجه ی درست جستوجو در فروشگاه پلی به قسمت سبز رنگ زیر اسم بازی یا نرم افزار دقت کنید ! اسم شرکت سازنده یا منتشر کننده ی بازی با عنوان Publisher نوشته شده است .

برای مثال بازی Call of Duty Mobile را شرکت Activision ساخته و منتشر کرده .

یا GTA San Andreas را کمپانی Rockstar Games تولید کرده است .

در ادامه ویدیوی آموزشی ای برای دور زدن محدودیت و نصب این گونه بازی ها و یا نرم افزار های اندرویدی را از فروشگاه پلی را مشاهده می فرمایید .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[aparat id=’y4HrD’]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]