درایور نوکیا

درایور Nokia MTK FP

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

درایور Nokia MTK FP Driver برای دانگل Nokia Infinity BEST

کاربران گرامی در این مطلب برای دانلود درایور MTK نوکیا یا بعبارتی درایورهای نوکیا مدیاتک مخصوص دانگل BEST در خدمت شما خواهیم بود. همانطور که میدانید دانگل اینفینتی بست برای فلش گوشی های قدیمی نوکیا کاربرد دارد و اگر برای اولین بار قصد استفاده از آن را داشته باشید باید حتماً درایورهای آنرا نیز نصب کنید. البته برخی از درایورها در حین نصب دانگل بصورت خودکار نصب میشوند اما زمانیکه در دانگل BEST به تب MediaTek میروید و قصد فلش زدن و یا آنلاک گوشی دارای چیپ MTK را داشته باشید هنگام اتصال کابل USB به گوشیتان ممکن است با خطای Unknown Driver مواجه شوید که در این شرایط با دانلود و نصب درایور MTK نوکیا که در ادامه تقدیم شما خواهد شد میتوانید به رفع این مشکل بپردازید.

برای نصب این بسته با توجه به نوع ویندوزتان ( ۳۲Bit یا ۶۴Bit ) درایورپک مناسب را دانلود کرده و بر روی سیستمتان نصب کنید. البته قبل از نصب بهتر است برنامه Infinity Best را ببندید و نیز بعد از نصب هم بهتر است یکبار سیستم خود را ریستارت کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”دانلود Nokia MTK FP Driver” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fuploadb.me%2Fyzbl9bhai2qj%2FDrivers_MTK_USB_Serial_Port_x86_x64%20-%20easy-jtag.ir.zip.html|title:Nokia%20Serial%20Port%20Driver|target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message]

پسورد فایل فشرده : easy-jtag.ir

[/vc_message][/vc_column][/vc_row]