mediatek bootloader driver

نرم افزار درایور بوت لودر مدیاتک

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

این بسته فایل های نصب برای MediaTek Android Bootloader Interface Driver ارائه می دهد.

اگر درایور قبلاً روی سیستم شما نصب شده است ، به روز رسانی (بازنویسی-نصب) ممکن است مشکلات مختلف را برطرف کند ، عملکردهای جدید اضافه کند یا فقط به نسخه موجود ارتقا دهد. توجه داشته باشید که نصب درایور بر روی سیستم عامل ها غیر از موارد گفته شده توصیه نمی شود.

برای به روز رسانی دستی درایور خود ، مراحل زیر را دنبال کنید (مراحل بعدی):

1. فایل .cab را به پوشه دلخواه خود استخراج کنید
2. به Device Manager بروید (روی My Computer راست کلیک کنید ، Manage را انتخاب کنید و سپس Device Manager را در پنل سمت چپ بیابید) ، یا روی Start Menu برای Windows 10 راست کلیک کرده و Device Manager را انتخاب کنید.
3. بر روی دستگاه سخت افزاری مورد نظر خود جهت راست کلیک راست کرده و Update Driver Software را انتخاب کنید
4. محل درایور جدید را به صورت دستی انتخاب کرده و به پوشه ای که درایور را استخراج کرده اید بروید
5. اگر قبلاً درایور را نصب کرده اید و می خواهید نسخه جدیدتر آن را به روز کنید ، باید به “اجازه دهید از لیست درایورهای دستگاه رایانه من انتخاب کنم” را انتخاب کنید.
6. روی “Have Disk” کلیک کنید
7. به پوشه ای که درایور را استخراج کرده اید بروید و روی Ok کلیک کنید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]حل مشکل نشناختن گوشی در حالت فست بوت (Fast Boot)[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”mediatek bootloader driver” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fuploadb.me%2Fkms6jcvxsn82%2FMediaTek%20Bootloader%20Drivers%20v2.0%20-%20easy-jtag.ir.rar.html|title:mediatek%20bootloader%20driver|target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row]