مشخصات تبلت لنوو لیجن Y700 و گوشی گیمینگ لیجن Y90

مشخصات فنی تبلت لنوو لیجن Y700 و گوشی گیمینگ لیجن Y90 رسما اعلام شد

جدیدترین محصولات گیمینگ لنوو قرار است در تاریخ ۹ اسفند رونمایی شود.

همانطور که می‌دانیم، لنوو قرار است به زودی و در روز ۲۸ فوریه مصادف با ۹ اسفند از محصولات گیمینگ جدید خود شامل یک گوشی هوشمند گیمینگ به نام لنوو لیجن Y90، تبلت گیمینگ لیجن Y700 و دو لپتاپ مجهز به کارت گرافیک RTX 3070 Ti رونمایی کند. حالا در فاصله تنها سه روز مانده به این رونمایی، لنوو مشخصات فنی جدیدترین تبلت و گوشی گیکینگ خود را منتشر کرد.

براساس لیست اعلام شده از طرف لنوو، تبلت لنوو لیجن Y700 از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد.به علاوه، این تبلت در دو نسخه حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. همچنین برای دفع گرمای حاصل از فعالیت پردازنده، این تبلت به یک خنک‌کننده اتاق بخار مجهز است که طبق ادعای لنوو عملکرد خوبی دارد.

در پنل جلویی لنوو لیجن Y700 نمایشگر ال‌سی‌دی ۸.۸ اینچی با رزولوشن تصویر ۲.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی قرار دارد. این نمایشگر همچنین از روشنایی ۵۰۰ نیتی و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه این تبلت گیمینگ باتری ۶۵۵۰ میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۵ واتی است. از دیگر مشخصات تبلت لنوو لیجن Y700 می‌توان به پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، درگاه کارت حافظه microSD و درگاه Type-C نسل دو اشاره کرد.

از آن سو، قلب تپنده گوشی گیمینگ لنوو لیجن Y90 تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک است که توسط خنک‌کننده اتاق بخار و فن دوگانه حرارت آن دفع می‌شود. به علاوه، این گوشی گیمینگ در سه کانفیگ رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت SSD عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است که لنوو لیجن Y90 از نمایشگر امولد ۶.۹ اینچی فول اچ‌دی پلاس با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیتی بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین از دالبی ویژن و محتوای HDR10+ پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه آن نیز باتری ۵۶۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۶۸ واتی است.