مشخصات گوشی های گلکسی A73، A53، A33 و A23

مشخصات گوشی های گلکسی A73، A53، A33 و A23

مشخصات گوشی های گلکسی آینده سامسونگ فاش شد. گفته می‌شود این غول فناوری کره جنوبی در حال آماده شدن برای معرفی تلفن های هوشمند آینده خود است. قطعا بزرگ‌ترین پیشرفت سری Ax3 سامسونگ نسبت به نسل قبل، پشتیبانی از شبکه اینترنت ۵G در تمامی مدل هاست. بر اساس اطلاعات فاش شده، از گلکسی A73 گرفته تا Galaxy A23 همگی از شبکه اینترنت ۵G پشتیبانی خواهند کرد.

مشخصات گوشی های گلکسی A73، A53، A33 و A23؛ شبکه ۵G برای همه!

اکانت Shadow_Leak در توییتر، با انتشار چندین پست، مشخصات گوشی های گلکسی سری A آینده سامسونگ را فاش کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وی، میان رده های آینده سامسونگ پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل قبل را شاهد خواهند بود.

گران ترین گوشی موجود در لیست این افشاگر، Galaxy A73 5G است. ادعا شده، که این تلفن هوشمند اندرویدی با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FullHD+ عرضه خواهد شد. این دستگاه همانند Galaxy A72 از نمایشگر AMOLED برخوردار خواهد بود، اما رفرش ریت صفحه نمایش آن از ۹۰ به ۱۲۰ هرتز ارتقاء خواهد یافت. تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G وظیفه تأمین نیروی پردازشی این دستگاه را بر عهده دارد. گلکسی A72 5G از یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز برخوردار خواهد بود.

 

مشخصات گوشی های گلکسی A73، A53، A33 و A23

وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌‌کند که چهار لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند میان رده قرار خواهند گرفت. لنز اصلی دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده و ماژول دوربین این دستگاه به وسیله دوربین های ۱۲، ۸ و ۲ مگاپیکسلی دیگر تکمیل می‌گردد. به گلکسی A53 5G می‌رسیم. این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که مانند بسیاری از میان رده های موجود در بازار، صفحه نمایش Galaxy A53 نیز به رزولوشن FullHD+ مجهز شود.

این گوشی هوشمند احتمالا از تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ بهره خواهد برد. همچنین نیروی مورد نیاز آن، همانند برادر بزرگ ترش به وسیله یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تامین می‌گردد. ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این تلفن ‌هوشمند شامل دوربین های ۶۴MP+12MP+5MP+5MP خواهد بود.

مشخصات گوشی های گلکسی A73، A53، A33 و A23

سامسونگ گلکسی A33 5G از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ برخوردار است. متاسفانه منبع این گزارش اشاره ای به رفرش ریت نمایشگر این گوشی هوشمند نمی‌کند، اما ما انتظار نداریم که سامسونگ برای این مدل نیز به همان رفرش ریت استاندارد ۶۰ هرتز اکتفا کند. احتمالا Galaxy A33 5G نیز از نرخ رفرش ۹۰ یا ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد.

تأمین نیروی پردازشی این دستگاه به عهده تراشه مدیاتک Dimensity 720 است. این تلفن هوشمند نیز، مانند برادران بزرگ تر خود به چهار لنز دوربین مجهز است. دوربین اصلی رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی داشته و به وسیله دوربین های ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی دیگر همراهی خواهد شد. این دستگاه نیز از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. اما توان شارژر آن به ۱۵ وات محدود خواهد بود.

مشخصات گوشی های گلکسی A73، A53، A33 و A23

در نهایت به ارزان ترین عضو سری Galaxy Ax3 می‌رسیم. تلفن هوشمند گلکسی A23 5G از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD+ برخوردار خواهد بود. این نمایشگر نیز به رفرش ریت ۹۰ هرتزی مجهز است. سامسونگ برای این دستگاه به سراغ تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ خواهد رفت. پکیج دوربین آن شامل سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی دیگر خواهد بود. متاسفانه اطلاعاتی بیشتری درباره این دوربین ها در دست نیست. این گوشی نیز از شارژ سریع ۱۵ وات برخوردار خواهد بود.

گفته می‌شود که دو گوشی A73 و A53 5G به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۲ برخوردار است. اما گلکسی A33 5G و A23 5G با اندروید ۱۱ به دست کاربران خواهند رسید.

نظر شما درباره تلفن های هوشمند آینده سری Galaxy Ax3 5G چیست؟ آیا Galaxy A33 به رفرش ریت ۶۰ هرتزی برای نمایشگر خود اکتفا خواهد کرد؟