عکس poco x4 pro

رندرهای منتشر شده از پوکو ایکس ۴ پرو

جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده شیائومی برای بازارهای جهانی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

 

به نظر می‌رسد شیائومی قرار است به زودی از جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده خود به نام پوکو ایکس ۴ پرو رونمایی کند که نسل جدید گوشی پوکو ایکس ۳ پرو محسوب می‌شود. در همین راستا، دو روز پیش بود که تصاویری واقعی منتسب به پوکو ایکس پرو منتشر شد که طراحی آن را نشان می‌داد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری رندری از این گوشی هوشمند در دسترس کاربران قرار گرفته است که رنگ‌بندی و طراحی آن را نشان می‌دهد.

براساس این رندرها، پوکو ایکس ۴ پرو در سه رنگ آبی، زرد و مشکی عرضه خواهد شد. به علاوه، به نظر می‌رسد در پنل پشتی آن الگوهای سفید رنگی وجود دارد که در طول آن امتداد دارد. همچنین در پنل پشتی پوکو ایکس ۴ پرو لوگوی پوکو و ۵G وجود دارد.

رندر poco x4 pro

همانطور که در رندرها مشخص است، دوربین سه‌گانه پوکو ایکس ۴ پرو توسط هوش مصنوعی همراهی خواهد شد. شایعات قبلی همچنین ابراز داشته‌اند که دوربین اصلی این گوشی میان‌رده، سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 خواهد بود که به نظر برای بازارهای جهانی در نظر گرفته شده است. این در حالی است که نسخه مخصوص هند این گوشی با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی همراه خواهد بود. دیگر دوربین‌های پوکو ایکس ۴ پرو سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

عکس poco x4 pro

در پنل جلویی پوکو ایکس ۴ پرو نیز نمایشگر حفره‌دار ۶.۷ اینچی امولد با حاشیه‌های کم قرار دارد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

قلب تپنده پوکو ایکس ۴ پرو تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۶۹۵ است که با دو مدل حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی LPDDR4X همراه خواهد بود و از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.2 بهره خواهد برد. در بخش نرم‌افزار، پوکو ایکس ۴ پرو با اندروید ۱۱ برپایه رابط کاربری MIUI 13 عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی اشاره کرد.