رندر جدیدی از موتورولا فرانتیر با دوربین ۱۹۴ مگاپیکسلی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

به تازگی یکی از افشاگران معروف یک عکس رندر شده جدید را از گوشی پرچمدار موتورولا فرانتیر منتشر کرده که دارای دوربین اصلی ۱۹۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

چندی پیش، شاهد انتشار رندر‌هایی مربوط به گوشی موتورولا فرانتیر بودیم که به گفته شایعات، پرچمداری با سنسور دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. حالا نیز یکی از افشاگران شناخته شده به نام «اِوِن بلس»، یک رندر با جزئیات بالا از این گوشی منتشر کرده که اطلاعات بیشتری درباره سنسور دوربین اصلی آن در اختیار ما قرار می‌دهد. این سنسور از نوع 1/.15 اینچی بوده و رزولوشن ۱۹۴ مگاپیکسل و لرزشگیر اپتیکال را به همراه دارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3445″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

شایعات پیشین، به استفاده از سنسور جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ یا همان آیزولس HP1 در این گوشی اشاره می‌کردند؛ اما به نظر می‌رسد که این امر حقیقت نداشته است. دو سنسور دیگر نیز قرار است شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی التراواید و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو باشند.

در سایر بخش‌ها، موتورولا فرانتیر قرار است از نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع pOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول پلاس باشد که در واقع، نسخه‌ای اورکلاک شده از همان اسنپدراگون 8 نسل اول فعلی است. این گوشی به همراه باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی روانه بازار خواهد شد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3446″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

با استناد به اکثر شایعات، موتورولا فرانتیر در ماه جولای روانه بازار خواهد شد؛ بنابراین فرصت زیادی برای انتشار شایعات و لو رفتن مطالب بیشتری درباره آن باقی مانده است. درباره پرچمدار جدید موتورولا چه می‌اندیشید؟ آیا مشخصات منتشر شده از این گوشی، شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]