دوربین موتو اج X30

دوربین موتو اج X30 : زیر صفحه نمایش

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

دوربین موتو اج X30 : زیر صفحه نمایش

 

جدیدترین گوشی موتورولا به زودی و در طی ماه جاری به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

چندین ماه پیش و دسامبر سال گذشته میلادی، موتورولا از جدیدترین پرچمدار خود یعنی موتو اج X30 رونمایی کرد که اولین گوشی هوشمند بازار مجهز به تراشه بالارده اسنپدراگون 8 نسل یک محسوب می‌شد. به علاوه، همانطور که قبلا نیز تایید شده بود، موتورولا قرار است نسخه جدیدی از این گوشی هوشمند را عرضه کند که از دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد و احتمالا تا اخر همین هفته رونمایی خواهد شد. حالا در فاصله چند روز مانده به گوشی جدید موتورولا، تیزری از دوربین موتو اج X30 ،دوربین زیر نمایشگر، منتشر شده است که خبر از حافظه داخلی 512 گیگابایتی آن می‌دهد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3584″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

براساس این تیزر جدید، موتو اج X30 با دوربین زیر نمایشگر از حافظه داخلی 512 گیگابایتی بهره می‌برد. در این راستا، نسخه معمولی موتو اج X30 در دو نسخه با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه شده است.

همچنین شایعات قبلی برخی از مشخصات فنی احتمالی موتو اج X30 با دوربین زیر نمایشگر را اعلام کرده‌اند که بر اساس آن‌ها، این گوشی هوشمند به نمایشگر اولد 6.7 اینچی فول اچ‌دی پلاس با پشتیبانی از نرخ نوسازی 144 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 576 هرتزی مجهز خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی موتو اج X30 با دوربین زیر نمایشگر می‌توان به پشتیبانی صددرصدی از فضای رنگی DCI-P3، محتوای HDR10+ و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3583″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

قلب تپنده موتو اج X30 با دوربین زیر نمایشگر تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل یک است که همراه با حافظه رم 12 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. در بخش دوربین، پرچمدار جدید موتورولا احتمالا از دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. نرم‌افزار موتو اج X30 با دوربین زیر نمایشگر نیز اندورید 12 خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که دوربین سلفی زیر نمایشگر موتو اج X30 سنسور 60 مگاپیکسلی خواهد بود که از تشخیص چهره نیز بهره می‌برد. به علاوه، منبع تغذیه این گوشی هوشمند باتری 5470 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 68 واتی است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]