آیفون با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر

آیفون با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر تا دو سال دیگر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آیفون با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر حداقل تا ۲ سال آینده به بازار نمی‌آید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

مینگ چی کو می‌گوید اپل قرار نیست حداقل تا دو سال دیگر آیفون با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر ارائه کند.

مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر دنیای تکنولوژی امروز در توییتی اعلام کرده که اپل بعید است تا دو سال آینده یک آیفون با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه کند.

در یک یادداشت تحقیقاتی، کو در سپتامبر ۲۰۲۱، پیش‌بینی کرده بود که اپل حداقل یک مدل آیفون با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ را عرضه خواهد کرد، اما آخرین توییت او نشان می‌دهد که دیگر بعید است این اتفاق بیافتد.

این تحلیلگر شرکت TF International Securities در توییت امروز خود گفته:

قبلا پیش‌بینی می‌کردم که آیفون با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر ، در سال ۲۰۲۳ به بازار می‌آید؛ اما آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که به احتمال زیاد، آیفون‌های جدید در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده نخواهند کرد. در حال حاضر ویژگی FaceID، خصوصا حالا که با ماسک نیز قابل استفاده است، بهترین گزینه برای آیفون‌های اپل است.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3644″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

زمانی که FaceID با ماسک‌ها کار نمی‌کرد، تاچ آیدی زیر صفحه نمایش بیشترین کاربرد را داشت، اما iOS 15.4 ویژگی جدید استفاده از FaceID با ماسک را در مدل‌های آیفون 12 و بالاتر معرفی کرد. هنوز هم می‌توان این بحث را مطرح کرد که داشتن هردو ویژگی TouchID و FaceID ایده‌ال‌ترین حالت ممکن برای آیفون است، اما توییت کو نشان می‌دهد که آیفون با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر حداقل تا سال ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد.

شما با کدام‌یک از این ویژگی‌ها موافق هستید؟ تاچ آیدی یا فیس آیدی؟ آیا داشتن هردو این ویژگی‌ها در یک گوشی ضروری و لازم است یا صرفا یک‌ مورد در گوشی کافی به نظر می‌رسد؟

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]