شارژر 200 واتی ریلمی

شارژر سریع ریلمی سریع ترین در جهان

ساعاتی پیش بود که ریلمی اعلام کرد که سریع‌ ترین فناوری شارژ گوشی‌ های هوشمند جهان را در نهمین روز از اسفند ماه ۱۴۰۰ در رویداد MWC 2022 خود راه‌اندازی می‌کند. اما آیا شارژر سریع ریلمی حقیقتاً سریع‌ ترین نمونه در جهان خواهد بود؟ این سوالی بود که دقایقی پس از انتشار خبر، تمام منابع را درگیر خود کرد.این شارژر احتمالاً در بهترین حالت نیز از شارژر ۲۰۰ وات شیائومی کندتر است. پس چرا ریلمی عنوان “سریع ترین” را برای آن انتخاب می کند؟

شارژر سریع ریلمی سریع ترین در جهان

بله خیلی زود جواب سوالات بالا با جذابترین پاسخ ممکن افشا شد. ریلمی به افشاگران رودستی زده و در خفا بر روی شارژر ۲۰۰ وات خود کار نموده است! ما این شارژر که ممکن است سریع ترین نمونه در نوع خود در جهان باشد را به شما نشان خواهیم داد.

ساعاتی قبل، منابع موفق شده‌اند تصویری از یک شارژر ریلمی که هنوز رونمایی نشده است را به دست آورند که مانند آداپتور های شارژ قبلی این شرکت، این آداپتور نیز دارای رنگ سفید است و ظاهرا به نسبت توان خود اندازه مناسبی نیز دارد. همانطور که در تصویر در زیر دو شاخه شارژر مشخص است، ما می توانیم به وضوح متوجه متن نظارتی چاپ شده روی این شارژر سریع ریلمی شویم که در خط اول شماره مدل آن VCK8HACH بیان شده است.

 

سریع ترین شارژر ریلمی

وقتی که نگاهی به متون پایین آن بیاندازید، قطعاً شماره مدل این شارژر سریع ریلمی به راحتی از یاد شما خواهد رفت! جایی که مشخصات توان های خروجی برق این شارژ می‌گویند که این شارژر سریع ریلمی بر خلاف تمام شایعات پیشین، حداکثر خروجی ۲۰۰ وات (۲۰ ولت و ۱۰ آمپر) را ارائه خواهد داد! این نشان می دهد که پادشاهی تخت سریع ترین راه حل شارژ گوشی های هوشمند جهان می تواند از آن ریلمی باشد!

علاوه بر اطلاعات بالا، متن حک شده بر روی شارژر سریع ریلمی همچنین پشتیبانی از USB PD (Power Delivery) را تأیید می کند. اما به نظر می‌رسد که این قابلیت به توان ۴۵ وات (۱۵V-3A، ۲۰V-2.25A) محدود شده است. متاسفانه این تنها تصویری است که از این شارژر در اختیار داریم. و در عین حال، ما فقط توانستیم جزئیات فوق را از آن به دست آوریم.

پیش از این، انتظار داشتیم که ریلمی یک راه حل شارژ ۱۵۰ واتی را همانطور که توسط پست Digital Chat Station افشا شده بود، معرفی کند. اما به نظر می رسد که این شرکت به همه رودستی زده و برنامه های دیدنی‌تری برای دوشنبه هفته آینده خواهد داشت. ما دقیقا یک هفته تا کنگره جهانی موبایل امسال یا MWC 2022 فاصله داریم. این نمایشگاه ۹ اسفند ۱۴۰۰ آغاز می شود و در همان روز Realme کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار خواهد کرد تا جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی Realme GT2 Pro را برای بازار جهانی معرفی کند.

ما مطمئن نیستیم که راه حل شارژ ۲۰۰ واتی ریلمی چقدر سریع‌تر از نمونه های پیشین خواهد بود. اما از آنجایی که این برند ادعا می کند «سریع ترین در جهان» است، فناوری آن باید زمان کمتری نسبت به رکورد ۸ دقیقه ای ثبت شده توسط فناوری شارژ ۲۰۰ واتی شیائومی برای پر کردن باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

سریع ترین راه حل فعلی شارژ ریلمی مبتنی بر توان ۱۲۵ واتی است. با این حال، این شرکت هنوز هم به صورت گسترده اکثرا فقط از شارژ ۶۵ واتی به صورت تجاری استفاده می کند. شارژر ۲۰۰ وات ریلمی ممکن است مرحله بعدی در تنوع تولیدات تجاری این شرکت در این بخش باشد.

به نظر می‌رسد که ریلمی به خوبی توانسته است این شارژر ۲۰۰ وات خود را مدت زیادی از افشاگران پنهان کند. نظر شما درباره شارژر ۲۰۰ واتی ریلمی چیست؟ شکست شیائومی نزدیک است؟