اندروید 13 برای شیائومی

لیست گوشی‌های شیائومی سازگار با اندروید 13

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اندورید 13 قرار است در ماه‌های آتی عرضه شود و از همین حالا لیست غیر رسمی دستگاه‌های سازگار با این سیستم عامل محبوب منتشر شده است.

 

اوایل هفته گذشته بود که گوگل اولین نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 13 را منتشر کرد که با تغییراتی در برخی از ویژگی‌های اندورید 12 مانند سیستم تم Material You همراه بوده است و بیشتر با تمرکز بر قابلیت‌های امنیتی و خریم خصوصی عرضه شده است.

لیست گوشی‌های شیائومی سازگار با اندروید 13 :

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3438″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

براساس این لیست، گوشی‌های هوشمند مختلفی از برندهای ردمی، پوکو و شیائومی اندروید 13 را دریافت می‌کند که از آنها می‌توان به سری شیائومی می 11، شیائومی می میکس فولد، سری شیائومی 12 و شیائومی CIVI اشاره کرد. به علاوه، اندروید 13 برای گوشی‌های هوشمندی مانند پوکو F3، پوکو ایکس 3 جی‌تی و ایکس 3 پرو، پوکو M3 و پوکو M4 نیز عرضه خواهد شد. ردمی نیز نمایندگانی مانند سری ردمی نوت 11، سری ردمی K50 و سری ردمی K40 را در این لیست دارد. البته در عکس بالا لیست گوشی‌هایی که بروزرسانی اندروید 13 را دریافت نمی‌کنند هم نوشته شده که در سمت راست و بخش پایینی قابل مشاهده هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]