xperia pro i - اکسپریا پرو i - easy-jtag.ir

سونی اکسپریا PRO-I : اولین سنسور 1 اینچی دنیا

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

سونی از گوشی اکسپریا PRO-I مجهز به اولین سنسور 1 اینچی دنیا رونمایی کرد

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

سونی امروز به طور رسمی جدیدترین گوشی هوشمند خود را با نام تجاری Sony Xperia Pro-I تحت برند اکسپریا معرفی کرد که این محصول تولیدکنندگان محتوا را هدف قرار داده است. نکته برجسته، فناوری دوربین است که با همان فناوری تصویربرداری پیشرفته از دوربین‌ های بدون آینه برند سونی که در دوربین RX100 VII یافت می‌شود، توسعه یافته است.

سونی اکسپریا Pro-I که به تازگی معرفی شده است، اولین گوشی هوشمند جهان است که دارای سنسور 1.0 اینچی مجهز به قابلیت فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز است. این دستگاه با یک سنسور Exmor RS از نوع 1.0 اینچی با اندازه پیکسلی 2.4 میکرومتر برای عملکرد چشمگیر عکاسی و فیلمبرداری در نور کم همراه است.

سنسور 1 اینچی از دوربین RX100 VII این غول ژاپنی قرض گرفته شده است. این دوربین از عکسبرداری 12 بیتی RAW برای محدوده دینامیکی شگفت انگیز و دیافراگم دوگانه که از f/2.0 تا f/4.0 برای تغییر عمق میدان قابل تغییر است ، پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین دارای موتور عکسبرداری BIONZ X برای موبایل و یک front-end LSI (مدار مجتمع در مقیاس بزرگ) است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3216″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

این گوشی هوشمند شامل سه لنز دوربین است که همگی با پوشش ضد انعکاس *ZEISS T و سنسور 3D iToF بهبود یافته اند. یک لنز 24 میلی متری تازه توسعه یافته وجود دارد که از ZEISS Tessar Optics برای ارائه تصاویری با وضوح بالا با اعوجاج تصویر محیطی کمتر و کنتراست و وضوح شدیدتر استفاده می کند.

لنز 24 میلی‌متری با دو سنسور دیگر ، یک سنسور 12 مگاپیکسلی 16 میلی‌متری f/2.2 اولتراواید و دیگری 12 مگاپیکسلی 50 میلی‌متری f/2.4 تله‌فوتو با بزرگنمایی 2 برابری بدون افت کیفیت مجهز شده است. علاوه بر این، سنسور 3D iToF برای اطمینان از فوکوس خودکار سریع و دقیق، فاصله بین دوربین و سوژه را محاسبه می کند.

این دستگاه همچنین دارای 315 نقطه فوکوس خودکار با تشخیص فاز است که تقریبا 90 درصد از کادر را پوشش می دهد. همچنین یک فناوری فوکوس خودکار وجود دارد که شامل ویژگی‌های خودکار خودکار زنده بر روی چشم در انسان و حیوانات ، ردیابی بی‌درنگ ، عکاسی متوالی با فوکوس و اکسپوژر خودکار به صورت 20 فریم در ثانیه و شاتر ضد اعوجاج برای ثبت بهتر اشیاء با حرکت سریع‌تر است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3221″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

در مورد بقیه مشخصات، Xperia Pro-I دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی 4K OLED با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز است. در زیر بدنه ، این دستگاه از چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 به همراه 12 گیگابایت حافظه رم بهره می برد.

با چنین عملکرد های پیشرفته ای در بخش دوربین ، کاربر به فضای ذخیره سازی خوبی نیاز خواهد داشت و سونی از آنجایی که این موضوع را به خوبی درک کرده است ، تلفن همراه پیشرفته جدیدش را به 512 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز کرده است. همچنین یک اسلات کارت microSD وجود دارد که به شما امکان می دهد ظرفیت ذخیره سازی دستگاه را تا 1 ترابایت افزایش دهید.

این دستگاه از مجموعه گزینه های اتصال معمولی با پشتیبانی از 5G و Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند. دستگاه از سیستم عامل اندروید استفاده می کند و از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی تغذیه می کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3222″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

سونی اکسپریا Pro-I از دسامبر (دی – بهمن) امسال با قیمت 1800 دلار از طریق معاملات مجاز در ایالات متحده برای خرید در دسترس خواهد بود. همچنین این تلفن همراه ویژه در بریتانیا، فرانسه، آلمان، هلند و شمال اروپا در دسترس خواهد بود.

پیش فروش این دستگاه از تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) شروع خواهد شد. به غیر از گوشی هوشمند، Vlog Monitor و Style Cover in Leather نیز در دسامبر 2021 با قیمت حدود 200 و 90 دلار در دسترس خواهند بود.

مشخصات فنی گوشی سونی اکسپریا PRO-I:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3220″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

صفحه نمایش: 6.5 اینچی (1644 در 3840 پیکسل) 4K OLED HDR با نسبت تصویر 21 به 9 ، نرخ تازه سازی 120 هرتز ، 100 درصد پوشش طیف رنگی DCI-P3 ، X1 برای موبایل ، روشنایی 65 نقطه ای رنگ سفید ، رنگ بندی تونالیته 10 بیتی ، محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس.

سیستم روی تراشه: هشت هسته ای ، اسنپدراگون 888 ، 5 نانومتری با پردازنده گرافیکی Adreno 660 پلتفرم موبایل.

حافظه: 12 گیگابایت رم ، 512 گیگابایت (UFS 3.1) حافظه داخلی ، حافظه قابل ارتقا تا 1 ترابایت از طریق کارت microSD.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3218″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

سیستم عامل: اندروید 11.

سیم کارت: دو سیم کارت هیبریدی (نانو + نانو / میکرو اس دی).

دوربین: سنسور 12 مگاپیکسلی Exmor RS از نوع 24 میلی‌ متری با اندازه 1.0 اینچ ، دیافراگم متغیر f2.0/f4.0 و 85 درجه مجهز به لرزشگیر دیجیتالی و اپتیکال FoV ، OIS/EIS هیبریدی، ZEISS Tessar Optics ، 12 مگاپیکسل 1/2.5 اینچ Exmor RS برای سنسور موبایل ، سنسور فوق عریض 124 درجه ای ، 12 مگاپیکسل 1/2.9 اینچی بزرگنمایی 2 برابری تله فوتو Exmor RS برای موبایل ، دیافراگم f/2.4 و 48 درجه FoV ، سنسور 3D iToF ، پوشش T* ZEISS ، فوکوس خودکار چشم در زمان واقعی (انسان، حیوانات) ، ردیابی بی‌درنگ ، فیلمبرداری حرفه‌ای “قدرت گرفته از دوربین های سینه آلتا” ، فیلمبرداری 4K HDR تا 120 فریم بر ثانیه، SteadyShot اپتیکال با چشم Flawless ، SteadyShot با حالت فعال هوشمند (تثبیت کننده 5 محور) ، فیلمبرداری اسلوموشن (720p 120fps) ، فیلتر باد هوشمند. دوربین جلو 8 مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS با اندازه 1.4 اینچی ، دیافراگم f/2.0 ، اندازه پیکسل 1.12 میکرومتر ، لنز با زاویه دید 84 درجه ای.

صدا: جک 3.5 میلی متری صدا ، صدای 360 درجه واقعی ، رمزگشایی سخت افزاری صدای 360 واقعی ، صدای 360 فضایی ، بلندگو های استریو Full-stage ، صدای دالبی اتموس ، DSEE Ultimate، ضبط استریو، کدک صدای Qualcomm aptX HD.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3219″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

امنیت: سنسور اثر انگشت ترکیب شده در بدنه کناری با دکمه پاور.

ابعاد: 166 در 72 در 8.9 میلی متر، وزن: 211 گرم.

گواهینامه ها: مقاوم در برابر آب (IPX5/IPX8) ، ضد گرد و غبار (IP6X).

ارتباطات: 5G (زیر 6 گیگاهرتز) / 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11 ac (2.4GHz / 5GHz) 2 x 2 MIMO ، بلوتوث 5.2 ، GPS/GLONASS، NFC ، USB 3.1 Type-C.

باتری: 4500 میلی آمپری با شارژ سریع 30 واتی (USB PD) ، شارژ تطبیقی ​​Xperia ، مراقبت از باتری ، حالت STAMINA، شارژ بی‌سیم Qi ، عملکرد اشتراک باتری.

قیمت: 1800 یورو / 1800 دلار ، پیش فروش از 26 اکتبر (6 آبان).

نظر شما درباره جدیدترین تلفن همراه سونی اکسپریا چیست؟

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]