حذف پیشوند Mi از محصولات شیائومی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

حذف پیشوند Mi از محصولات شیائومی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

شیائومی محصولات خود را با لوگوی Mi در بازار خارج از کشور چین به فروش می رساند ، اما از این پس این نام تجاری قرار است حذف شود. این خبر ابتدا در انجمن XDA-Developers منتشر شد و سپس توسط سخنگوی شرکت شیائومی به طور رسمی تایید شد. از سه ماهه سوم سال 2021 ، سری محصولات “Mi” به سادگی “Xiaomi” نامیده می شود. درست همانند آنچه در زادگاه برند شیائومی یعنی چین ، محصولات این کمپانی شیائومی نامیده می شوند.

اولین دستگاه هایی که دارای نام تجاری جدید بودند ، در واقع تلفن های هوشمند Mix 4 و سری تبلت های Pad 5 بودند که در 10 آگوست (19 مرداد) معرفی شدند. پس از اتمام این رویداد ، ما در مورد تغییر نام تجاری که توسط شیائومی رخ داده بود شک هایی داشتیم ، اما 14 روز طول کشید تا این شرکت شک ما را به حقیقت تایید کرد و اعلام شد که دیگر چیزی به عنوان برند Mi وجود نخواهد داشت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3074″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

در بیانیه مطبوعاتی کامل آمده است:

این تغییر ، حضور برند جهانی ما را متحد می کند و شکاف ادراک بین نام تجاری و محصولات آن را از بین می برد. این تغییر ممکن است مدتی طول بکشد تا در همه مناطق دنیا اعمال شود. با معرفی هویت نام تجاری جدید ، دو سری محصول مجزا در زیر برند تجاری اصلی شیائومی قرار می گیرند. محصولات شیائومی نشان دهنده قله فناوری هستند و تجربه ای عالی را ارائه می دهند. محصولات REDMI نوآوری بزرگی را با قیمت قابل دسترسی تر به ارمغان می آورد و مخاطبین جوان را هدف قرار می دهد. این تمایز همچنین در لوگو های به روز شده ما منعکس شده است ، با هر دو لوگوی XIAOMI و REDMI تحت لوگوی برند اصلی. قرارداد نامگذاری سری محصولات شیائومی و ردمی نیز به مرور روی اکوسیستم و محصولات اینترنت اشیاء ما اعمال خواهد شد.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیش از این ، مدیر عامل شیائومی تایید کرده بود که فروشگاه های فیزیکی Mi Store از این پس “فروشگاه های شیائومی” نامیده می شوند و ما انتظار داریم این اعلامیه در رویداد 15 سپتامبر (24 شهریور) هنگامی که سری 11T با شارژر سریع 120 وات ، چیپست های پرچمدار و نمایشگر 120 هرتز عرضه می شود ، رسمی شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]